.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
تحلیل "نشنال اینترست": بحران قطر و پیروزی ایران در جنگ سرد با سعودی
شمال نیوز : تحریم قطر از جانب عربستان سعودی اشتباه بزرگی بود که دولت دوحه را به سمت ایران و ترکیه سوق داده و شکست بزرگی برای سیاست منطقه ای سعودی به بار آورد.(ادامه)
سالی که اشک سیاسیون درآمد
شمال نیوز: شاید اگر سال‌ها بعد، از سیاسیون ایرانی درباره مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۵ سوالی پرسیده شود بدون شک درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در صدر مهم‌ترین و تلخ‌ترین اتفاقات این سال قرار می‌گیرد. ۹۵ سالی بود که در آن اشک سیاستمداران ایرانی درآمد. (ادامه)
واکنش بشار اسد به این عکس چه بود؟ +عکس
رئیس جمهور سوریه فاش کرد که عکس غمبار "عمران الحلبی" کودک سوری که قلب جهان را به درد آورد، تقلبی و ساختگی بود. (ادامه)
پیام اظهارات اخیر علی خمینی چه بود؟
عضو هیأت علمی اندیشه سیاسی اسلام در دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه منبر علی خمینی در قائم‌شهر «واکنشی» و اثبات‌گر «نادرستی یک متدولوژی» در برخی بزرگ‌زادگان بود گفت: تجربه قائم‌شهر به‌طور کلی خط بین روحانیت محافظه‌کار و اسلام انقلابی را نشان داد.(ادامه)

یادگار امام (ره) گفت: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به مردم این کشور بستگی دارد اما من هیچ‌کدام از رؤسای جمهور ایران را در هیچ دوره‌ای با هیچ‌کدام از رؤسای جمهور آمریکا مقایسه نمی‌کنم. نظر سیدحسن خمینی درباره مقایسه احمدی‌نژاد با ترامپ، روابط ایران وآمریکا، جریانات سیاسی و...(خبر)
یادگار امام (ره) گفت: انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به مردم این کشور بستگی دارد اما من هیچ‌کدام از رؤسای جمهور ایران را در هیچ دوره‌ای با هیچ‌کدام از رؤسای جمهور آمریکا مقایسه نمی‌کنم. (ادامه)

در این گزارش به فعالیت‌ها و آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری سوریه در سن 20 سالگی بدان مشغول بودند پرداخته شده است. روزگاری که مرکل گارسون رستوران بود و بشار اسد انگیزه‌ای برای بازگشت به سوریه نداشت +تصاویر(خبر)
در این گزارش به فعالیت‌ها و آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری سوریه در سن 20 سالگی بدان مشغول بودند پرداخته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : علی اکبر ولایتی می‌گوید که به نظر می‌رسد مجلسی بین مجلس چهارم و پنجم داشته باشیم و مهم تر آن است که مجلس کارآمد، شجاع و در مسیر اهداف بلند نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تشکیل شود..... ولایتی: به ظریف کمک کردم تا سربازی‌اش را در سازمان ملل بگذراند
شمال نیوز : علی اکبر ولایتی می‌گوید که به نظر می‌رسد مجلسی بین مجلس چهارم و پنجم داشته باشیم و مهم تر آن است که مجلس کارآمد، شجاع و در مسیر اهداف بلند نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تشکیل شود.....(ادامه)
تسلیت لاریجانی به بشار اسد
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت والده رئیس‌جمهور سوریه را تسلیت گفت.(ادامه)
بشار اسد لغو تحریم ها را به روحانی تبریک گفت
سفارت سوریه در تهران، در بخشی از پیام تبریک بشار اسد خطاب به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است: به نام ملت عربی سوریه و به نام خدا، صمیمانه ترین مراتب تهنیت و تبریک خود را به جناب آقای حسن روحانی رییس جمهوری و ملت برادر ایران به مناسبت رفع تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران ابراز می دارم.(ادامه)
به ميدان رفتن حضرت على ‏اكبر(ع)(مقتل)(يادداشت)
(ادامه)
عکس دیده نشده از ماهر اسد/برادر بشار
ماهر اسد (زاده ۸ سپتامبر ۱۹۶۷ در دمشق) برادر بشار اسد، فرمانده گارد ریاست‌جمهوری و فرمانده لشکر چهارم زرهی سوریه است.(ادامه)
به بهانه 28مرداد اولین سالگرد مستندساز شهید هادی باغبانی


 بهترین ها دنیا را باور نمی کنند(گزارش)
به بهانه 28مرداد اولین سالگرد مستندساز شهید هادی باغبانی (ادامه)
رییس جمهوری در پیامی به بشار اسد، برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری در سوریه را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت. پیام تبریک رییس جمهوری به بشار اسد
رییس جمهوری در پیامی به بشار اسد، برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری در سوریه را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.(ادامه)
پدرانی مدافع حرم کنار فرزندان + تصاویر
(ادامه)

شمال نیوز: آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان در سن ۲۰ سالگی به عنوان گارسون در یک رستوران فعالیت می‌کرد. ۷ رهبر و رئیس‌جمهور جهان در ۲۰ سالگی چه می‌کردند؟(خبر)
شمال نیوز: آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان در سن ۲۰ سالگی به عنوان گارسون در یک رستوران فعالیت می‌کرد.(ادامه)
جزئیاتی که در مورد بشار اسد نمی دانید
(ادامه)
جزئیات زندگی شهید مستندساز مازندرانی
(ادامه)
6توجیه الهام برای ماجرای‌رجعت احمدی‌نژاد
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
نگفته ام مشائی پانزده میلیون رای دارد
(ادامه)
ماموریت مادر بشار اسد در دبی!
(ادامه)
شریعتمداری: مرسی بزودی تغییر خواهد کرد
(ادامه)
برادر بشار اسد دو پایش را از دست داد؟
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
چرا صهیونیست ها نمی توانند سید حسن را ترور کنند؟
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه‌هاي صبح كشور
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.